Informacja o rekrutacji na rok szkolny 2024/2025

Szanowni Państwo,

uprzejmie informuję, że rekrutacja dzieci do klas I na rok szkolny 2024/2025 odbywać się będzie drogą elektroniczną. Szczegółowe informacje i wskazówki dotyczące zasad rekrutacji elektronicznej zamieszczone zostały poniżej. Serdecznie zapraszam Państwa do zapoznania się z nimi.

Z wyrazami szacunku

                                                                  Marzena Wolska

                                                   Dyrektorka Szkoły Podstawowej nr 3

                                                                        w Słupsku                          

Wskazówki dotyczące rekrutacji elektronicznej do klas I

  1. Rekrutacja do klasy I trwa od 02.04.2024r. (godzina 13.00) do 31.05.2024r. (godzina 16.00) i tylko w tym terminie będzie możliwa rejestracja i złożenie zgłoszenia/wniosku w Kompleksowym Systemie Rekrutacji.
  2. W celu złożenia zgłoszenia/wniosku do szkoły należy wejść na stronę https://rekrutacje-slupsk.pzo.edu.pl i wybrać moduł: REKRUTACJA DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH. Znajdziecie tu Państwo szczegółową instrukcję dotyczącą rekrutacji.
  3. Rodzic/prawny opiekun rejestruje dziecko wpisując: PESEL, IMIĘ I NAZWISKO DZIECKA, następnie po uzupełnieniu danych wybiera opcję zapisz i sam ustala Login oraz Hasło do indywidualnego konta.
  4. Po wypełnieniu wszystkich danych należy wydrukować zgłoszenie/wniosek   i dostarczyć go w formie papierowej do siedziby szkoły pierwszego wyboru   
    w terminie do 31.05.2024r. (do godziny 16.00).
  5. Do wniosku należy dołączyć wymagane załączniki – wszelkie informacje na ten temat uzyskacie Państwo w aplikacji.
  6. Zgłoszenie/wniosek można składać za pomocą komputera, tableta, smartfona  i innych urządzeń obsługujących połączenia z internetem.
  7. Rodzice dziecka zakwalifikowanego do klasy pierwszej danej szkoły w terminie   od 14.06.2024r. (od godziny 12.00) do 20.06.2024r. składają pisemne potwierdzenie woli przyjęcia dziecka do szkoły – druki będą dostępne na stronie szkoły oraz do pobrania w sekretariacie szkoły.
  8. Szczegółowe informacje dotyczące rekrutacji elektronicznej uzyskacie Państwo pod numerem telefonu: (59) 843 19 10 lub 501710266.
  9. W przypadku zapisania dziecka do szkoły innej niż obwodowa prosimy zgłosić ten fakt w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 3 im. Janusza Korczaka w Słupsku, ul. Banacha 5, tel. 59 8431910 lub 501710266, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Prosimy o śledzenie bieżących informacji na stronie internetowej szkoły http://sp3.slupsk.pl

 

 ******

Szanowni Państwo!
Uprzejmie informuję, że ukazało się Zarządzenie nr 36/E/2024 Prezydenta Miasta Słupska z dnia 15 stycznia 2024r. w sprawie terminów postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego na rok szkolny 2024/2025, a także terminów składania dokumentów do przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz do klas pierwszych szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Słupsk. Serdecznie zapraszam Państwa do zapoznania się z nim.

https://bip.um.slupsk.pl/urzad_miejski/zarzadzenia_prezydenta/38724.html 

Jednocześnie informuję, że rekrutacja na rok szkolny 2024/2025 odbywać się będzie drogą elektroniczną. Szczegółowe informacje i wskazówki dotyczące zasad rekrutacji elektronicznej zamieszczone zostaną w terminie późniejszym.

Z wyrazami szacunku
Marzena Wolska
Dyrektorka Szkoły Podstawowej nr 3
w Słupsku

 

W październiku uczniowie klas drugich uczestniczyli  w zajęciach przyrodniczych, podczas których rozpoznawali części jadalne roślin. Warzywa przyniesione przez dzieci ułatwiły uczniom to zadanie.

Polityka prywatności i ciasteczka w naszych witrynach

Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie się odbywać na podstawie art. 6 RODO. Administrator powołuje się na prawnie uzasadniony interes, którym jest zbieranie danych statystycznych, analizowanie ruchu na stronie internetowej, a także przetwarzanie danych udostępnionych w formularzu kontaktowym w celu udzielenia odpowiedzi i dalszego kontaktu.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres od 30 dni do 5 lat do czasu wykorzystywania możliwości marketingowych i analizy danych potrzebnych do prowadzenia działalności gospodarczej.

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak i również prawo do ograniczenia ich przetwarzania/ prawo do cofnięcia zgody, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana – narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.

Szanujemy prywatność naszych użytkowników i chcemy, aby korzystając z naszych witryn czuli się bezpiecznie. Poniżej przedstawiamy fragment naszej Polityki prywatności odnoszący się do tzw. plików Cookies.

  1. Kiedy wchodzisz na strony naszych witryn, na dysku Twojego komputera mogą być zapisywane tzw. ciasteczka (ang. cookies), czyli niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez nasz serwer albo serwer Google.
  2. Z naszego serwera wysyłamy pliki ciasteczek wyjątkowo. Służą one zapamiętaniu preferowanego wyglądu stron, ustawionego przez użytkowników, np. rozmiaru czcionki, odnotowaniu faktu głosowania w prowadzonych ankietach albo wykonaniu przez użytkownika kilkuetapowych czynności (np. dodania artykułu, dokonania zakupu w naszym sklepie internetowym). Korzystamy również z ciasteczek służących dopasowaniu wyświetlanych reklam do zainteresowań odwiedzających witryny.
  3. Zapisywanych na Twoim komputerze informacji wysyłanych z naszego serwera nigdzie nie gromadzimy i w żaden sposób nie przetwarzamy.
  4. Oprócz ciasteczek wysyłanych z naszego serwera za pośrednictwem naszych witryn wysyłane są cookies firmy Google, które służą dopasowaniu reklam wyświetlanych w modułach Google do Twoich zainteresowań.
  5. W każdym momencie możesz wyłączyć możliwość zapisywania wszystkich lub niektórych ciasteczek poprzez zmianę ustawień w swojej przeglądarce internetowej.
  6. Jeżeli zdecydujesz się na odrzucenie wszystkich ciasteczek, nie będzie możliwe korzystanie z niektórych treści treści i usług udostępnianych w naszych witrynach, w szczególności wymagających logowania. Wyłączenie ciasteczek nie powoduje natomiast braku możliwości przeglądania stron w naszych witrynach.

Jak wyłączyć ciasteczka

Jeśli korzystasz z urządzenia przenośnego (telefon, smartfon, tablet), zapoznaj się z opcjami dotyczącymi ochrony prywatności w dokumentacji na stronie internetowej producenta Twojego urządzenia.

W maju duzo sie działo. Z okazji Swieta flagi wykonalismy piekne kotyliony. Za oknem w pelni rozkwitla wiosna, ktora obudzila w nas roznorodne pomysly do wykonania ciekawych prac plastycznych. Sloneczna aura sprzyjala zabawom na swiezym powietrzu. Pamietalismy rowniez o naszych kochanych Mamach. Z tej okazji powstaly piekne laurki - tulipany, a uczen Orest Maksysko zagral na pianinie piekny koncert.

13 maja 2022r. odbył się w naszej szkole XIX Międzyszkolny Konkurs Ortograficzny. W konkursie uczestniczyło 27 uczniów z 9 słupskich szkół podstawowych. Konkurs przeprowadzono zgodnie z regulaminem opracowanym przez organizatorów. Największą ilość punktów uzyskali następujący uczniowie:

➢ I miejsce – Hanna Drewniak SP nr 5

➢ II miejsce – Mikołaj Lau SP nr 5

➢ III miejsce – Hanna Wasińska SP nr 10 oraz Ksawery Wiśniewski SP nr 5

Serdecznie gratulujemy zwycięzcom !

"LITERACKI DETEKTYW"

ŚLEDZTWO NR 22 więcej

Deklaracja dostępności

Szczegóły

Szkoła Podstawowa nr 3 im. Janusza Korczaka w Słupsku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Szkoły Podstawowej nr 3 w Słupsku.

Data publikacji strony internetowej: 01-09-2015

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 20-07-2021

Strona internetowa http://sp3.slupsk.pl jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 roku o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:

  • Niektóre zdjęcia nie posiadają pełnych opisów alternatywnych;
  • Część dokumentów PDF nie jest dostępna cyfrowo;
  • Część artykułów na stronie nie posiada poprawnej struktury;
  • Nagrania audio i video nie posiadają napisów dla niesłyszących;

Powody wyłączenia:

Strona została zaprojektowana przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej. Oświadczenie sporządzono 19 lipca 2021r. na podstawie samooceny przeprowadzonej przez jednostkę. Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki. Trwają prace nad zapewnieniem pełnej dostępności cyfrowej strony http://sp3.slupsk.pl

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Dawid Maliczewski. Kontaktować się można również przez adres internetowy szkoły (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) oraz dzwoniąc na numer telefonu 59 8431910. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, np. przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.

Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej; wskazanie, o którą stronę internetową żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie , nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie może złożyć skargę w sprawie zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej czy aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Budynek szkolny jest obiektem wolnostojącym, zlokalizowanym w Słupsku przy ul. Banacha 5. Prowadzą do niego drogi utwardzone (asfaltowe).

Budynek szkolny składa się z 4 segmentów:

  • segment 1 - 3 – kondygnacyjny (budynek klas IV- VIII),
  • segment 2 – parterowy (mała sala gimnastyczna),
  • segment 3 - parterowy (duża sala gimnastyczna),
  • segment 4- 2- kondygnacyjny (budynek klas I-III),
  1. Budynek szkoły nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych.
  2. Osoby niepełnosprawne ruchowo poruszające się na wózkach nie mają możliwości wjazdu do budynku szkoły.
  3. W budynku szkoły nie ma dźwigów osobowych ani towarowych.
  4. Do budynku szkoły prowadzą trzy wejścia udostępnione dla uczniów, rodziców, opiekunów prawnych oraz interesantów: wejście główne z przodu budynku od ul. Banacha i wejścia boczne od strony wewnętrznego podwórka oraz wejście do budynku klas I-III- również od strony wewnętrznego podwórka. Do tych wejść prowadzą schody. Przy schodach nie ma podjazdów ani wind dla wózków. Schody przy wejściach do budynku mają po 2 i 3 stopnie. Przy schodach nie ma poręczy.
  5. Przy drzwiach wejścia głównego po lewej stronie znajduje się włącznik uruchamiający dzwonek. Za jego pomocą można wezwać pracownika obsługi.
  6. Osoby niepełnosprawne ruchowo, przybywające do Szkoły Podstawowej nr 3 otrzymają niezbędną pomoc.
  7. Do szkoły może wejść osoba z psem asystującym i psem przewodnikiem, nie ma możliwości korzystania z tłumacza języka migowego.
  8. Toalety w budynku nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Budynek pozbawiony jest udogodnień dla osób niepełnosprawnych.
  9. W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a, ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.

 

Kącik zabaw  w  ramach projektu "Radosna szkoła"

Na parterze budynku klas I-III już został udostępniony kącik zabaw.
Przytulne i kolorowe miejsce wyposażone jest w barwne, gumowe piłki, tunele,
tory przeszkód, miękkie budowle, basen wypełniony kolorowymi piłeczkami.
Miejsce zabaw cieszy się ogromnym zainteresowaniem dzieci
i zaspakaja ich naturalną potrzebę ruchu.
Uczniowie podczas wyznaczonych przerw pod opieką wychowawcy
miło spędzają czas, bezpiecznie i zgodnie wspólnie się bawią.